Fashion | Espadrilles Trend



Οι φλατ εσπαντρίγιες είναι η νέα μου εμμονή! Κάνουν δυναμικά την επιστροφή τους φέτος το καλοκαίρι (κάποιες σίγουρα θα τις φορούσατε φανατικά στο δημοτικό) και αποτελούν το κατάλληλο παπούτσι για αυτή την εποχή, καθώς ο καιρός έχει ζεστάνει, αλλά όχι τόσο ώστε  να φοράμε μόνο πέδιλα. Ακόμα όμως και για τις δροσερές βραδιές του καλοκαιριού δίπλα στη θάλασσα, οι εσπαντρίγιες είναι must λύση για στιλάτες και όμορφες εμφανίσεις!
Mία από τις ωραιότερες εκδοχές που έχω δει και ο λόγος ίσως που γράφω αυτό το ποστ είναι η εκδοχή του οίκου Valentino. Δαντελένιες εσπαντρίγιες, ραμμένες αποκλειστικά στο χέρι, περιβάλλονται από πολυτελές δέρμα και διαθέτουν μια πλεκτή λεπτομέρεια στη μύτη τους.

Εspadrilles are my new obsession! It's a new summer trend and a suitable shoe for this season, as the weather is warm, but not enough to only wear sandals. But even for the cool summer nights by the sea, the espadrilles is a must shoe for stylish and beautiful outfits!
The most beautiful version of espandrilles I've seen and probably the reason I am writing this post are Valentino's pairs. Lace espadrilles sewn entirely by hand, surrounded by luxurious leather and feature a braided detail in the nose.


Δείτε εδώ σ'αυτό το το εντυπωσιακό video πως φτιάχνονται/ watch this Valentino video:



Ακόμη ξεχώρισα κάποιες από τις παρακάτω εσπαντρίγιες...
I choosed some of my favorite pieces...

mark jacobs

the hunt.com

Valentino

kate spade

buldoza

juicy couture

Stella McCartney

Soludos

Torry Burch

Victoria Secret





Μπορείτε ακόμη να βρείτε πολλά και οικονομικά κομμάτια στο spartoo.gr
και συγκεκριμένα εδώ


25 σχόλια:

  1. Και εγώ έχω εμμονή με τις εσπαντρίγιες, είναι από πέρυσι στη συλλογή μου και σήμερα μου ήρθαν κάτι Replay που είχα παραγγείλει από το Myshoe.gr και πριν λίγο καιρό αγόρασα τις πρώτες μου Toms που αγοράζοντας ένα ζευγάρι για σένα ένα ακόμα πάει σε ένα παιδί που έχει ανάγκη από παπούτσια, καλή πράξη μη δω εγώ τρέχω. Τέλειο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια? Μεγειά σου και καλοφόρετες! Εγω ακόμη ψάχνω το κατάλληλο ζευγάρι, εχω δει πάρα πολλές μάλλον και μπερδεύτηκα!
      Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Χαίρομαι που είναι στη μόδα γιατί είναι πολύ βολικές και μου αρέσουν!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Demi μου, όντως πολύ βολικές...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. latreuw opoiodhpote sxedio stis espadrigies!!!tis foraw kathhmerina! :)
    polu wraio post...pragmatika omorfes eikones!!!
    eilikrina dne mporei kanei sna diale3ei....tis thelw oleeeeeeessssss!!! <3

    fashion-mariac.blogspot.gr (giveaway sto blog koritsi!!!rikste mia matia!!!)

    xxx maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!
      Και εγώ αυτό έχω πάθει τις θέλω όλες και δεν μπορώ να διαλέξω!!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Τις λατρεύω! είναι τόσο άνετες..στον καλό μου δεν αρέσουν όμως..πφφφ (άντρες τι ξέρουν κι αυτοί??)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα...χαχα!!!Και εγώ τις λατρεύω αν και πολλοί έχουν αντίθετη άποψη!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Οι tory burch μου άρεσαν πάρα πολύ, αλλά και οι δαντελωτές πολύ ιδιαίτερες. Μ'αρέσουν πολύ αυτά τα post σου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χριστινάκι...συμφωνώ και οι burch ξεχωρίζουν!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Τις αγαπώ! Φοράω απο τοτε που πήγαινα Λύκειο.
    Θεωρω οτι είναι ενα κομμάτι που πρέπει να υπάρχει σε κάθε γυναικεία (και αντρική ) καλοκαιρινη καρδαρόμπα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. oi navy einai toso teleies!!!
    oraio to blog s!
    rikse mia matia k sto diko m kai an thes kane m follow k tha kano back!
    filakia!
    keep going!
    kellystunnajr@blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πάρα πολύ ωραία παππουτσάκια..αν και να πω την αλήθεια δεν έχω τολμήσει να φορέσω..μου άρεσαν του valantino kai tis victoria secret..!!aa kai juicy couture..πολύ ιδιαίτερο σχέδιο και ωράιο χρώμα!!! :)και θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για τα ωραία σου σχόλια στο μπλογκ μου..!! :) σύνεχισε και εσύ την πολύ καλή δουλεία που κάνεις!!

    xoxo stefania :)
    http://colorfulblast.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/pages/Colorfulblast/426217220765719?ref=hl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ'ευχαριστώ Στεφανία μου για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια...

      Διαγραφή
  9. ta juicy einai fab !!! eida ena zeugari sto room magazi stin kozani tis superdry , mou aresan arketa aplos den ksero me ti na ta foreso !!! kai sto sprider ta eixan 5 euro !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι τις είδα και εγώ στο room Ελπίδα αλλά εγώ πήρα απο τα Pink Woman κατι κίτρινες σήμερα...θα της ανεβάσω αύριο μάλλον!
      thanks!!!

      Διαγραφή
  10. Τι ωραίες οι προτάσεις σου. Είναι τόσο χαριτωμένα όλα τα ζευγάρια που δεν ξέρεις τι να πρωτοδιαλέξεις. Τις αγαπώ. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εμένα δε μου αρέσει αυτό το trend.. χαχαχ
    Αλλά είναι όμορφα δε το αρνούμαι!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή