Beauty | Καθημερινή περιποίηση λιπαρού προσώπου + review

Σας έχω γράψει σε αρκετά ποστ ότι το δέρμα μου είναι λιπαρό με τάση για ακμή και ήρθε η ώρα λοιπόν να σας δείξω τα προϊόντα που χρησιμοποιώ...
Θα ήθελα αρχικά να τονίσω ότι τα παρακάτω προϊόντα ταιριάζουν στο δικό μου δέρμα, μου τα έχει συστήσει ο δερματολόγος μου και δεν τα συστήνω απλά τα μοιράζομαι μαζί σας.

bioclin καθαριστικό για δέρματα με ακμή 
Bioclin: Το Bioclin είναι ένα καθαριστικό προσώπου Ιταλικής εταιρίας για δέρματα με ατέλειες και ήπιας μορφής ακμή. Είναι ένα αφρώδες gel, ελαφρύ με πολύ δροσερή μυρωδιά. Αφήνει το δέρμα πολύ καθαρό και εμένα προσωπικά με βοήθησε αρκετά. Το μόνο αρνητικό που βρήκα είναι ότι περιέχει parabens.
  
bioderma sebium νερό καθαρισμού

 Bioderma Sebium H2O: Το νεράκι της bioderma, ήθελα να το αποκτήσω απεγνωσμένα και πολύ καλά έκανα, διότι είναι ένα πολύ καλό νερό για το ντεμακιγιάζ, αφαιρεί τα πάντα, αφήνει το δέρμα καθαρό αλλά βοηθάει και στην extra λιπαρότητα. Παρ'όλα αυτά για τη φήμη του περίμενα περισσότερα, καθώς έχω χρησιμοποιήσει και άλλα παρόμοια προϊόντα που κάναν την ίδια δουλειά, όπως το νερό της Avene.
aquatic cream + anthelios

 Aquatic Cream της Frezyderm: Αυτή είναι μία ενυδατική κρέμα για ακνεικά δέρματα που αποτρέπει τους ερεθισμούς κατά την διάρκεια της θεραπείας.Την χρησιμοποίησα στην θεραπεία μου κάποιες φορές μετά από ξηρότητα και ερυθρότητα που μου προκάλεσε η χρήση μίας άλλης βαριάς κρέμας για την ακμή, της Erybenz, την οποία έβαζα κάθε βράδυ.

anthelios spf30 La Roche Posay

Anthelios spf30 fluide extreme mat της La Roche Posay: Το super αντηλιακό προσώπου και πολυαγαπημένο μου προϊόν!!! Είναι μία αντηλιακή κρέμα προσώπου για λιπαρά δέρματα με δείκτη προστασίας 30 και απλά κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται. Αφήνει ματ το δέρμα για ώρες και το προστατεύει από τον ήλιο. Αυτό θα το πρότεινα σε όλες όσες έχουν μικτό-λιπαρό δέρμα!


Τελευταίο και καλύτερο, είναι αυτό το εργαλείο σε σχήμα σταγόνας το οποίο είναι από σιλικόνη, έχει μικρές μικρές εσοχές και είναι για καθαρισμό και ήπια απολέπιση του προσώπου. Είναι πολύ ελαφρύ και το χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά μαζί με το gel! Το καλύτερο;;; Το βρήκα στο e-bay και κόστισε λιγότερο από 1 ευρώ!

Πείτε μου αν έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά και πώς σας φάνηκε;
Περιμένω τις απόψεις σας!
Φιλάκια...

27 σχόλια:

  1. H σταγονίτσα σου πολύ ωραία. Κάτι παρόμοιο δεν έχει ένα καθαριστικό προσώπου της L' oreal, το pure zone 30 s. chrono-clear?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Χριστίνα!!!Κάπου το έχω ξανακούσει αυτό το L'oreal αλλά δεν ξέρω πως δουλεύει ακριβώς. Πάντως η σταγόνα με έχει βολέψει!

      Διαγραφή
    2. Ζωή μου έχεις tag. Αν θες πέρνα να το δεις: http://chicgirlonthego.blogspot.gr/2013/08/tag-10-things-about-me.html#links

      Διαγραφή
  2. Πολύ ενδιαφέροντα όλα.! Ζήλεψα την σταγονίτσα ^o^

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω το αντηλιακό και είναι τέλειο! Πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαριάννα...Αυτό το αντηλιακό με έχει σώσει...Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. to antiliako to eixa persi auto marese arketa ala tis clinique einai to agapimeno mou ! xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια???Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ!Θα το έχω στα υπόψιν!

      Διαγραφή
  5. ΑΧ!!ΚΑΙ ΕΓΩ ΖΩΗ ΕΧΩ ΛΙΠΑΡΟ ΔΕΡΜΑ!!ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΚΟΜΗ ΠΔΕΥΟΜΑΙ ΝΑ ΒΡΩ ΜΑΚΕ ΑΠ ΠΟΥ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑΘΕΡΟ ΚΑΙ Ν ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ ΓΥΑΛΑΔΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΩΡΕΣ!!! ΤΗΣ Bioclin ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΩ ΣΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ..ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΩ ΒΓΑΛΑΝ ''ΝΕΑ ΕΚΔΟΣΗ'' ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΑΝ ΚΑΝΩ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΟ ΠΡΩΙ ΞΥΠΝΑΩ ΜΕ ΕΝΤΟΝΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΛΙΠΑΡΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ :( ΕΣΥ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?? ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΓΟΝΙΤΣΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΚΤΛΒΑ ΣΕ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΧΡΗΣΙΜΕΥΕΙ ??? :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω αυτή η λιπαρότητα που μας ταλαιπωρεί! Να πω την αλήθεια και εγω τώρα που σταμάτησα τη θεραπεία, βλέπω μια γυαλάδα μετά το bioclin αλλά λέω καλοκαίρι είναι θα γυαλίζεις και λίγο! Πάντως είδα αποτέλεσμα με τα σπυράκια τουλάχιστον...Ελπίζω να μην το ξαναλλάξουν! Τώρα για τη σταγονίτσα, κάνει ελαφριά απολέπιση και την χρησιμοποιώ μαζί με το bioclin μία φορά την ημέρα, σαν μασαζ προσώπου.

      Διαγραφή
  6. Egw pali eimai sto antitheto akro! Terma xiri! Tis perissoteres meres ipoferw apo xirotita kai kokkiniles! Xairomai pou vrikes proionta pou na sou tairiazoun..einai poli simantiko!
    Kai s'euxaristw poli gia to sxolio sou sto blog mou! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν εχω δοκιμασει κανενα απο τα παραπανω αλλα ισως να τα δοκιμασω συντομα. Και το δικο μου δερμα ειναι περιεργο και δοκιμαζω διαφορα προιοντα κατα καιρους!



    http://the-haute-strawberry.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο review! Θα ήθελα να σε ρωτήσω με τι όνομα βρήκες τη σταγόνα στο ebay... Την είδα, μου άρεσε και σκέφτηκα να βρώ κι εγώ κάτι ανάλογο, αλλά συνειδητοποίησα ότι δεν ξέρω πως να το ψάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρία!!! Θα το βρείς σαν blackhead remover αλλά σου στέλνω και ένα λινκ (http://www.ebay.com/itm/Facial-Cleansing-Pad-Clean-Blackhead-Washing-Remover-/220992290322?pt=AU_Face_Care&hash=item33742abe12)
    Καλές αγορές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ενδιαφέρον ποστ και εμάς το δέρμα μας είναι λιπαρό με τάση για ακμή γενικά πρέπει να κάνουμε σωστό καθαρισμό και να το προσέχουμε διπλά!

    Σε ευχαριστούμε για τη στηρίξη!
    Stay in touch!
    chicates

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Eγώ χρησιμοποιώ το Sensibio το Sebium θέλω πολύ να το δοκιμάσω! Πολύ ωραίο ποστ! Για κάποιο ανεξήγητο λόγο δεν σε είχα ακολουθήσει βρε Ζωή. Τώρα το έκανα! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραία η περιποίηση σου Ζωούλα μου.. Την κρέμα της Frezyderm την χρησιμοποιούσα και εγώ σε αντίστοιχη περίπτωση αλλά δεν έμεινα ικανοποιημένη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κλεονίκη μου...Δεν την έβαζα από την αρχή αλλά αργότερα με ανακούφισε πολύ και δεν ξεραινόμουν τόσο!

      Διαγραφή
  13. ααχ τι ωραία που φαίνονται ολα! αυτό το τελευταίο πρέπει να το ψαξω κ γω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και μενα ο δερματολόγος το bioclin κ το erybenz μου εχει προτείνει ειμαι ικανοποιημένη αλλα για ποσο καιρο θα κανω την θεραπεία δεν εξαφανίζονται τελείως :'( πολυ ωραία σελίδα μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ιωάννα!!! Η δικιά μου θεραπεία κράτησε τρεις μήνες και είμαι ακόμη αρκετά ικανοποιημένη, πάντως θέλει και μετά πολύ προσοχή, και πολύ κακό καθάρισμα του προσώπου...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. απλα εχω 2 χρονια ακμη πλεον κ εχουν μεινει οι κοκκινιλες κανενα φαρμακο για τα σημαδια ξερουμε...:( filiaaa :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου εγώ θα σου πρότεινα την EFFACLAR DUO της La Roche-Posay, είναι για τα σημάδια και τις κοκκινίλες!!! Την έχω και εγώ αλλά θέλει υπομονή και εγώ κατα καιρούς ξαναεμφανίζω σπυράκια και τα σημάδια δεν φεύγουν με τίποτα!
      Ελπίζω να βοήθησα, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή