Beauty | Rimmel Lipsticks + Review



Απορώ πως δεν σας έχω γράψει ακόμη γι'αυτά
τα κραγιόν!!! Από τα πιο επιτυχημένα και διάσημα προϊόντα της αγγλικής εταιρείας Rimmel κατά τη γνώμη μου. Τα αγόρασα από το ταξίδι μου στην Αγγλία και από τότε έχουν γίνει τα αγαπημένα μου χειμερινά κραγιόν.




Rimmel Kate Moss lasting finish matte lipstick 107

Το πιο πολυδιαφημισμένο κραγιόν από τη σειρά της Kate Moss. Το 107 είναι ένα βαθύ κόκκινο του βατόμουρου, super ενυδατικό, με matte τελείωμα. Από τα λίγα κραγιόν που κρατάνε ώρες στα χείλη μου, plus η πιο χαριτωμένη και κομψή συσκευασία ever!
Θυμάμαι ότι δυσκολεύτηκα πολύ να το βρω καθώς είναι από τα πιο δημοφιλή προϊόντα της Rimmel και χιλιογραμμένο απο τις Αγγλίδες bloggers. Lucky me!

Νο 107

Rimmel Kate Moss lasting finish matte lipstick 08

Άλλη μια απόχρωση από τη σειρά της Kate Moss. Το 08 είναι ένα απαλό nude κραγιόν με τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά του 107 και ότι πρέπει για απαλά χείλη. Το φοράω συνήθως πρωί και ταιριάζει πολύ σε μακιγιάζ με έντονα smokey μάτια.

Νο 08


Lasting Finish Lipstick 128 Starry-Eyed

 Το starry-eyed είναι μία σκούρα δαμασκηνή απόχρωση, άκρως χειμωνιάτικη! Επίσης ενυδατικό, πολύ απαλό, κρεμώδης υφή που απλώνεται εύκολα στα χείλη και υπέροχη μυρωδιά. Η συσκευασία ελαφρώς πιο γυαλιστερή από τα άλλα και εξίσου υπέροχη.

Νο 128




Μπορείτε να τα παραγγείλετε απο το asos.com και το boots.com ή απο τα ελληνικά e-shop bebeauty.gr και eyewish.gr 
Η τιμή τους ξεκινάει απο 5.50 €

2 σχόλια: